wtorek, 12 czerwca 2012

Tim Walker i magiczny świat jego fotografii.

Dzisiaj w końcu znalazłam chwilkę na przeczytania dodatku do magazynu Glamour o wymownej nazwie Glamour Exclusive. Już jakiś czas temu zaczęłam się przekonywać do tego miesięcznika widząc, że nie znajdę w nim artykułów pt. ,,99 najlepszych seks-trików" czy ,,7 sposobów by do lata wyrobić sobie płaski brzuch". Ale o samej gazecie przy innej okazji. Teraz chciałabym napisać o fotografie, który był bohaterem jednego z tekstów.
Oto słówko o twórczości Tima Walkera.
Portret fotografa autorstwa Alison Tanner.


Tim Walker pochodzi z Londynu. Nie licząc swojego oryginalnego podejścia do fotografii jest również słynny ze swojej chorobliwej... nieśmiałości! Niezwykle ważne są dla niego detale. Potrafi kilka godzin zastanawiać, z której strony dany rekwizyt wygląda najkorzystniej. Jego prace są po prostu magiczne. Musicie mi wybaczyć ale jeśli coś naprawdę mnie zachwyca to, nie licząc kilku banalnych sformułowań, nie jestem w stanie nic konstruktywnego powiedzieć/napisać. Niech przemówi sztuka.






















 To tylko kilka jego prac. Więcej zdjęć Tima Walkera znajdziecie wpisując jego nazwisko w wyszukiwarkę Google oraz, co szczególnie polecam, na oficjalnej stronie fotografa http://timwalkerphotography.com/.
To wszystko na tę chwilę, dziękuję za przeczytanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Obiecuję, że odpowiem jak tylko będę mogła.