niedziela, 1 lipca 2012

Wakacje!

Właściwie do 19 czerwca, tak do godziny 10.00 ani trochę, nie czułam, że zbliżają się wakacje. Co prawda z dziką satysfakcją oglądałam ludzi goniących za nauczycielami w celu możliwości poprawy iluś tam sprawdzianów a nawet całego semestru. Nie zrozumcie mnie źle, nie życzę nikomu takiej bieganiny, ale w końcu dojrzałam sens zasuwania w trakcie całego roku szkolnego, a nie tylko pod koniec. Tylko, że kiedy moi rówieśnicy już całkiem zapomnieli, że jest coś takiego jak szkoła, ja ciągle miałam wrażenie, że dzisiaj jest np. sobota a za dwa dni znowu muszę iść ,,tam". Teraz, dwa dni po rozpoczęciu wakacji jest już ze mną troszkę lepiej:-).

Właściwie powinnam po prostu życzyć Wam udanego wypoczynku i tyle ale chciałabym zrobić krótką zapowiedź tego, co czeka Was w najbliższym czasie. Jak powszechnie wiadomo w wakacje ludzie mają więcej wolnego czasu, który ja chciałabym spożytkować na zajęcia, na które wcześniej po prostu go nie miałam. Tak więc w najbliższym tygodniu postaram się dodać kilka albumów zdjęć, uwieczniających moją maleńką miejscowość. Wszyscy myślą, że wakacje na wsi to strata czasu. Ja postaram się udowodnić, że to nieprawda.

9 lipca wyjeżdżam do Gdańska i tam też chciałabym zrobić kilka ciekawych zdjęć. Umówmy się, nie uważam się za wybitnego fotografa (prawdę mówiąc nie licząc wciśnięcia ,,pstryka" na aparacie nie umiem zrobić nic innego). Po prostu chcę mieć jakąś pamiątkę (nie licząc tony nowych pocztówek) i chcę się później z Wami nią podzielić.

Na koniec zapraszam do wysłuchania kilku piosenek dotyczących szeroko rozumianego lata. Zapraszam.

Sami

Formacja Nieżywych Schabuff

Skaner

Antonio Vivaldi

Halina Kunicka

Big Day

Relikty dzieciństwa :-).
Jedna z nich powstała jeszcze w epoce baroku, inna pięćdziesiąt late temu a reszta gdy byłam małym brzdącem. Wiem, że nie wszystkie są jakoś specjalnie ambitne, ale wszystkie (WSZYSTKIE!) przywołują bardzo miłe wspomnienia.

Mam nadzieję, że tegoroczne wakacje będą dla Was niezapomnianym czasem pełnym przygód, nowych znajomości i wspomnień oraz odpoczynku od codzienności.

To wszystko na dziś, dziękuję za przeczytanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Obiecuję, że odpowiem jak tylko będę mogła.